De "veurzitter" zal ook een woordje plaatsen. Het was , om eens met jeugdtermen te spreken, super gezellig. Er was een grote opkomst ondanks de moeilijke rij-omstandigheden, bij vertrek hier had ik met moeite 50 meter zicht, en de hele rit bleef de mist parten spelen. Maar bij aankomst brak het zonnetje door.
Gezien ik me de rol als toerist had toegewezen, bleven de handen meestal in de broekzak, ik had zelfs de Benz niet mee, want die is nog niet ingeschreven en met garageplaten kan ik de lage landen niet in. Toerist werd letterlijk genomen toen ik met Toon Walcheren bezocht om een stuk, al moet ik zeggen een mooi stuk plastiek, op te halen. Anderen daarentegen, ik zag mensen op autostoelen zitten omdat ze dachten te sturen, sommigen monteren vrachtwagenonderdelen, weer anderen gekke veren, weer anderen monteren wieldoppen op duitse produkten en kunnen op slag niet meer volgen op een 200D
.
Voor de rest een leuke babbel hier en daar en na het eten zijn we in de regen terug naar huis gereden na een leuke dag.
Foto's volgen, want de baas vereist mijn aanwezigheid
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans