beste cornelis
mij moet ook even iets van het hart zonder zeurderig te doen.
1 tik bij google afbeeldingen oldtimer in en er komen alleen auto,s tevoorschijn en beslist geen oude mannen
2 tik bij google afbeeldingen spinnekop injectie in en je zult zien dat allemaal afbeeldingen van de k jetronic verdeler tevoorschijn
3 ik heb niet gezegd dat de auto van een liefhebber was,het is een feit dat de auto nu op de sloop staat ondanks dat hij er nog redelijk goed uitziet.het is wel opvallend dat er momenteel verdacht veel oldtimers,oh sorry klassiekers op de sloop staan,ik heb in ieder geval al jaren geen auto van 25+ meer op de sloop zien staan ,en nu staan er opeens een stuk of 10.het zal dus toch wel met de weekers maatregel te maken hebben.en of de auto door een liefhebber is gereden of niet maakt niet veel uit,ik denk dat menige liefhebber aan een veel slechter exemplaar aan het restaureren is en het gewoon jammer is dat deze auto daar staat, ik weet hoe de eigenaar van de sloop denkt,voor de onderdelen van deze auto is te weinig interesse,hij heeft liever een gangbare auto op deze plek staan.2 maanden geleden is ook al een 123 met echt gave deuren en spatborden binnen een week de pers in gegaan.
zo toch weer iets geleerd
verder een fijne eerste paasdag