Zo, dat was een geslaagd dagje.
Eerst verzameld met de "Boven-Zwolle-groep". Die vertegenwoordigd werd door JanBenz1, John de Winger en ik, zei de gek.
Jurgen wou graag met ons over de Veluwe rijden. Dus die zou zich ook bij ons voegen. Helaas was hij een half uurtje te laat. Dus hebben we maar besloten om via de A50 te rijden.
We kwamen keurig om 12 uur aan, precies op tijd. Er hadden zich al de nodige clubleden verameld.
Na eerst buiten op de parkeerplaats wat rondgekeken te hebben, gingen we naar binnen. Bakje koffie drinken. Uitsmijtertje voor mij. Al gauw deed mijn uitsmijter meer mensen besluiten ook maar wat eten te bestellen. De uitsmijters, omeletten etc, vonden gretig aftrek.
Buiten nog ff bij collega van mij gekeken die een benzine-lekkage van Schaduws Benz op heeft gelost. Zodat deze ook weer veilig naar huis kon.
Het was prachtig zonnig weer. Dus wij zijn om een uur of 3 vertrokken. Toen konden we nog mooie een rondje Veluwe doen.
's Avonds nog ff lekker gegeten in Elspeet. En toen weer op huis aan. Zwolle weer voorbij, zeg maar...
De "Boven-Zwolle-Groep"