En dan nu weer de Laatste voor vandaag:(
Het was een hele bijzondere Spionage.
ik ben namelijk vandaag geinfiltreerd als Inspecteur van de Nationale Recherce bij het Lyceeum in Oss waar ons lid "BENEDENDIJKER" Ad van Wassenaar werkzaam is.
Ik ben daar eerst eens de boel gaan verkennen.
En ja hoor in een hoek schots en scheef, stond daar de W123 300TD USA van Benedendijker.
Op de Plaats waar hij zijn Mercedes-Benz 300TD had geparkeerd staat notabene heel groot NP (wat jullie op de foto zullen zien).
Misschien dacht onze Benedendijker NP?:unsure: , NP?:huh: Oh ja:woohoo: Dat betekent natuurlijk: NOG PLAATS:P OF ZO:blush: !
Mensen die op een Lyceeum of hoger werken blijven natuurlijk verstooide Proffesoren:silly:
Maar goed ik naar de receptie van het Lyceeum: Dag mevrouw mijn naam is Bond...., James Bond Nationale Recherce....
Ik ben op zoek naar de Heer Ad van Wassenaar, kunt U die even voor mij oppiepen?:whistle:
Natuurlijk Meneer:S
En alle Mensen aan de balie moesten wachten tot dat Ad van Wassenaar ( Benedendijker ) getraceerd was onder het Podium en onder begeleiding van de rector naar de receptie liep met het zweet op zijn voorhoofd:blush:
En ik riep uit volle borst: LEVE DE KONINGIN:woohoo:
Wat Ad van Wassenaar deed blozen en mij mee nam voor een heerlijke kop koffie.
We hebben lekker zitten kletsen over zondag enzo hahahaaaa:woohoo:
Kijk naar de foto hahahaa:woohoo:
Hebben we nog een rijinstructeur in ons midden om Ad te leren Parkeren?:woohoo:
Leve de Koningin, Arno uit de Hofstad(groep)
bijna vergeten de data van de auto hahahaha
Bouwjaar 28-02-1980
Nederland13-01-2006
Eigenaar 01-06-2006
Apk 12-01-2007:blush: