door Topasbrauner » 07 dec 2006, 19:44
Ha die Arno!!
Ja dat was een leuke verassing. ik had je bericht op mijn voorstel niet meer gelezen, dus wist niet of je kwam. Komt er ineens vlak bij de garage een nieuwe 5-serie toeterend achter me aan. Ja hoor, Arno! Leuk hoor, wat een enthousiasme.
Er zijn zeker een paar leuke foto's geschoten en de baas van de zaak, een echte 'stugge' Groninger nog gevraagd of het werk van Arno niet wat voor hem zou zijn en de prachtige Groningse reactie daarop lachend aangehoord.
Nou Arno, was idd maar gebleven, het was weer een gezellig rampenplan. Slijpen slijpen en ja hoor, tot en met de veerschotels verrot. Dan moet alles er achter dus weer onderweg, daar was ik mooi klaar mee. Maar goed, net met die nieuwe veren nog alles los gehad, dus het ging wel mooi snel. De hele pendelconstructie achter laat je zo zakken en pak je de veren er zo uit. Stond van kampen mooi van te kijken, hij had de veerspanners al in de hand.
Toen links en rechts alles weer van mooi nieuw staal voorzien was, nog even de bodemplaat linksvoor gedaan, remleiding en slang vervangen, waarvan de nippels natuurlijk weer muurvast zaten. De mooie open ring sleutel draaide er ook vrolijk overheen. Met een moordenaar toch los gekregen gelukkig.
Was weer fijn vandaag, even slikken, maar gelukkig betaal ik geen wegenbelasting:ohmy: