[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
230TE weer door APK : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 00:32

230TE weer door APK

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

230TE weer door APK

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 02 feb 2007, 14:02

Hallo,

ondanks gisteren waar ik weer heel wat frustraties heb beleefd bij die ongelooflijke slechte gasboer te Windschoten, heb ik vandaag een meevaller!

Ik moest nml voor de APK keuring en na 15 minuten, kreeg ik de complimenten van de keurmeester. Ze zag er volgens hem erg goed uit en kon niet één twijvelachtig detail vinden! Technisch een zeer goede auto en kreeg daarbij weer voor een jaar een APK (tot 2008 wat klinkt dat toch mooi :P

Nog wel een kleine opmerking, gisteren bij de gasboer de gasinstallatie op kenteken laten zetten dus moest deel 1 van het kenteken inleveren en kreeg een formuler in plaats hier van mee. Vervolgens vroeg ik of ik hiermee wel bij goedkeuring APK, de auto kan afmelden. Dit was natuurlijk mogelijk, geen punt. Tsja je raad het al vanmorgen bij APKstation: "nee we kunnen de auto nu niet afmelden, daar is orgineel kenteken deel 1 voor nodig! Dit is geen ramp, mocht later wel terugkomen om het alsnog af melden! Ben ik blij dat datum pas 5 maart afloopt, ha,ha dus geef ik Wieberen gelijk: eerder naar garage APK ivm meer "reparatie tijd" :whistle:

groeten B)
JerommekeOhjajoh

Antwoord:230TE weer door APK

Berichtdoor Motormongool » 02 feb 2007, 15:00

Nou, gefeliciteerd hoor;) Wel 'fijn' zeg je APK net na de jaarwisseling:P
Bemerbenz heeft overigens een echte MB Gas-Guru gevonden en er in een recent topic over geschreven, misschien dat die je met je gasproblemen kan helpen???
Motormongool

Berichtdoor Mercedennys » 02 feb 2007, 16:09

Jeroen,

Gefeliciteerd met je nieuwe APK. Ja, pracht autos en als je ze maar goed houdt kunnen we ze nog lang op de weg houden.

Veel rijplezier maar weer het komende jaar!
Mercedennis
Mercedennys

Berichtdoor Wiebren240D » 02 feb 2007, 21:54

Hallo Jeroen

gefeliciteert met de nieuwe APK kun je weer een jaar vooruit denk

maar dat ze die auto niet goed keuren zonder deel 1 snap ik niet je hebt toch een bewijs dat het kenteken is op gesteurd zien ze bij de RDW ook wel denk ik.

als de politie je nu aanhoud krijg je denk ik geen bekeuring omdat je niet een kompleet kenteken kan laten zien daar is dat andere stuk papier toch goed voor

maar veel plezier met je W123 kombi

groeten Wiebren
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor MarceldB » 03 feb 2007, 00:24

Gefeliciteerd. Maar hadden ze nix te zeiken? :P
MarceldB

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 03 feb 2007, 00:29

ha,ha nee en zelfs ik niet!!!!
JerommekeOhjajoh

Berichtdoor Rob Holewijn » 03 feb 2007, 23:44

Jerommeke,

Vertel het verhaal van Bazuin maar hier op het forum, Daar wordt iedereen weer wijzer van.
Toch wel Jammer bij mij heeft hij geod werk afgeleverd.
We moeten maar eens bij elkaar komen.

Stom stom stom,
ik zie dat je al het nodige geschreven hebt onde de topic LPG. Die had ik natuurlijk weer niet gezien.<br><br>Bericht gewijzigd door: Rob holewijn, op: 2007/02/03 23:13
Rob Holewijn

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto