Hallo,
ondanks gisteren waar ik weer heel wat frustraties heb beleefd bij die ongelooflijke slechte gasboer te Windschoten, heb ik vandaag een meevaller!
Ik moest nml voor de APK keuring en na 15 minuten, kreeg ik de complimenten van de keurmeester. Ze zag er volgens hem erg goed uit en kon niet één twijvelachtig detail vinden! Technisch een zeer goede auto en kreeg daarbij weer voor een jaar een APK (tot 2008 wat klinkt dat toch mooi
Nog wel een kleine opmerking, gisteren bij de gasboer de gasinstallatie op kenteken laten zetten dus moest deel 1 van het kenteken inleveren en kreeg een formuler in plaats hier van mee. Vervolgens vroeg ik of ik hiermee wel bij goedkeuring APK, de auto kan afmelden. Dit was natuurlijk mogelijk, geen punt. Tsja je raad het al vanmorgen bij APKstation: "nee we kunnen de auto nu niet afmelden, daar is orgineel kenteken deel 1 voor nodig! Dit is geen ramp, mocht later wel terugkomen om het alsnog af melden! Ben ik blij dat datum pas 5 maart afloopt, ha,ha dus geef ik Wieberen gelijk: eerder naar garage APK ivm meer "reparatie tijd"
groeten