willem, ik beschik niet over een brug, dus heb het gedaan zonder het differentieel te laten zaken, en het is gelukt! (voorlopig toch
)
Dus zaterdag ben ik er aan begonnen. Eerst heb ik de nieuwe originele leiding gemonteerd tussen veerbol en regelklep, dat ging makkelijker dan gedacht. Na een uurtje pauze maw drinken en denken dan maar aan de slag gegaan. Het lastige was de leiding buigen zodanig dat ze tussen de klep en de tank zat zonder de tank of de regelstang te raken. Hierbij heb ik een deel van de leiding te ver geplooid en was ze gebarsten. Gelukkig had ik nog een ander deel met een conisch uiteinde zodat ik deze lastige klus toch had klaargekregen. Eenmaal de leidingen over de achteras waren was het heel eenvoudig om verder alles af te monteren.
Al bij al heb ik er toch zo een 4 uur over gedaan. Maar ik was nog niet klaar omdat ik dat ene uiteinde kapot had gekregen.
Ook had ik voor de afmetingen van de nieuwe leidingen, exact de afmetingen genomen van de oude leidingen, dat was geen goed idee
Vandaag dus een nieuw uiteinde gaan halen en alles afgemonteerd.
Ik heb het systeem ontlucht, een minuut in verhoogde toeren laten draaien en met 2 personen van 80 kg in de koffer gezeten. alles kwam mooi omhoog. Nu laat ik hem een nacht in de garage staan en morgen kijk ik of hij is blijven staan, zo niet dan zal ik de veerbollen ook moeten vervangen, denk ik?
ik zal later nog wel eens foto's posten.
Hier nog een foto van de W123 samen met mijn broer zijn yamaha fs1.