Nog niet de tijd gehad om het lijstje werkzaamheden na te lopen. De Benz heeft ook vandaag dezelfde problemen gehad. Alleen rijdt ze erg fijn, geen verlies van vermogen de laatste dagen. Starten gaat ook in een keer goed. Alleen dus na een kwartiertje rijden, parkeren en weer starten gaat de stationair ZO ZWAKJES draaien dat de motor uitvalt. Het is dan echt een sport om zo snel mogelijk vanuit de P of N de automaat in de D te zetten en dan flink gas erop. (erg spannend op gladde parkeerplaatsen!) Ik wordt er al beter in!!!
Over het onderhoud van de wagen weet ik weinig. Ik heb haar pas sinds augustus. Wel heb ik de Benzine-injectie laten schoonmaken, gas-en benzine laten afstellen en is er een andere spinnekop op gekomen. Verder is mijn niveauregelingpomp vervangen (heeft hier niet veel mee te maken) en is er tot 2 keer toe een andere startmotor onder gezet. Tot de vorst insloeg heb ik als een vorst gereden.
Is het een idee iemand naar de afstelling van de stationair te laten kijken, of werk ik eerst het bovengenoemd lijstje af?