Mijn 280TE uit 1982 start perfect en loopt stationair prima,hij rijdt 1km goed en begint dan in te houden,het lijkt alsof hij te weinig benzine krijgt.
De auto heeft een M110 motor met K-jetronic injectie
De kleppen zijn gesteld en de ontsteking is afgesteld,
verder heb ik de brandstofpomp getest en hij levert 1 liter in 30 seconden via de retourleiding dit mag 40 sec. zijn volgens het instructieboek, of dit ook iets zegt over de te leveren druk?
Of is dit toch een symptoom van een versleten benzinepomp?
het filterje in de aanvoerleiding voor de spinnekop is ook gecontroleerd
de stuwklep gaat (volgens mij)niet zwaar maar als ik gas geef aan de gashendel en tegelijk de stuwklep met de hand iets help komt de motor wel op toeren.
In de spinnekop zit een zuigertje met groefjes voor de benzinetoevoer, heeft iemand ervaring met reparatie of onderhoud van deze spinnekop.
Nog te vermelden is dat de auto een paar jaar stil heeft gestaan maar daarna wel goed heeft gelopen.
kortom, er is geen goede overname van stationair naar volgas
Bij een wanhopige hobbyist zijn alle meningen en suggesties welkom.
bij voorbaat dank