En ook de voorzijde is niet helemaal orgineel meer.
Onder de bumper is een gedeelte zwart gemaakt en dat gebeurd ook meestal niet voor niets.
En ook de onderzijde van het bestuurdersportier lijkt me niet helemaal fris meer.
Opvallend vind ik ook dat de Nederlandse handelaar het nergens heeft over de staat van de carosserie en de term roestvrij niet gebruikt terwijl dat normaal het 1e is waar ze het over hebben.
Maar ik ben wel met je eens. Het loont wel om in Duitsland te zoeken naar een goed exemplaar. Al zal het niet meevallen omdat deze vrijwel allemaal direct door handelaren worden gekocht.
ALs je kiest voor deze weg zul je zeker enkele malen voor niks honderden kilometers rijden om in Zuid Duitsland tot de ontdeking te komen dat de auto toch niet zo mooi en orgineel was als op de foto's leek of door de verkoper werd beweerd.
Ikzelf en ook 250Petrolgrun kunnen daar over meepraten.
Als je daarom in NL kijkt kom je vaak weer bij diezelfde handelaren die zoals je nu hebt zelf hebt gezien zomaar meer dan 2000 euro boven op de door hen betaalde prijs zetten. Ze maken natuurlijk wel kosten voor de reis en het transport... maar toch.
In ieder geval succes met je zoektocht naar een mooie, betrouwbare en eerlijke auto. ALs je wat op het oog hebt schroom dan niet om hier raad en advies te vragen over die auto.
Groeten,
Eric (van de Rijnstadgroep). <br><br>Bericht gewijzigd door: Semrick, op: 2007/03/14 01:02