[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
300D - kleine probleempjes : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 19:15

300D - kleine probleempjes

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

300D - kleine probleempjes

Berichtdoor Bonk » 17 nov 2013, 11:18

Bij mijn sedan 300D gaat het lampje van het voorgloeien niet altijd aan.
De gloeibougies heb ik getest en ze vonken allemaal. Ook starten gaat goed. Dus ik veronderstel dat hij zeker voorgloeit, enkel gaat niet altijd het lampje aan. Kan dit een slecht contact zijn ? Of heeft nog iemand dit euvel ooit gehad?

Een ander probleempje is dat ik de tripteller niet op 0 kan zetten. Is dit eenvoudig op te lossen ?

Alvast bedankt
Bonk
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1969
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: 300D - kleine probleempjes

Berichtdoor Wietse » 17 nov 2013, 11:45

Zit het lampje goed vast, soms maakt het slecht contact. In principe geeft het lampje ook een storing door van het gloeirelais e/o gloeibougies. Doet het niet, soms, of rijdend gaat het branden. Er is genoeg over geschreven, gebruik de zoekfunctie.
Wietse
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek