[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead 450 SEL 6.9 te koop in Zwitserland : Van alles en nog wat....
Op mijn zoektochten naar mooie auto's kwam ik in zwitserland een Mercedes 450 SEL 6.9 tegen. Nog geen 80.000 kilometer, voorzien van boekjes en een prachtprijs!
Helemaal in spanning zat ik te wachten op de door mij gevraagde foto's!!
laat die man! . stel nou 's, dat het net jouw smaak is, die bekleding. die vind je nergens anders!! oh zo.
maar ja, die 450 lijkt op de foto mooi, maar je kent het wel....er is bijv. geen foto van de bestuurdersstoel, de instap zeg maar.
meestal doorgesleten bijv.
Ben er eens langs gereden want het is bij mij in de buurt.
Volgens mij is het Poolse import, het ziet er van dicht bij 'armoedig' uit. Er staat ook nog een witte W123, zelfde laken een pak. Achter het hek staan oude rovers, volvo's, Mercedes busjes etc. Met slappe banden, verrotte carrosserieen, algengroei in de raamsponningen etc etc.
Ik denk dat het een of andere export handelaar is die een enkel exemplaar hier tracht kwijt te raken.
grapppig, er staat nog in de adv.: van particlier . heeft ook een leuk reclamebordje als nummerplaat.
maar als gezegd: vrijwel niemand maakt foto's van de wat mindere plekken/plekjes enz.
ik heb er al veel gezien met die versleten lendesteun/instap, de roest enz.enz.
op marktplaats worden sommigen ook creatief...iemand biedt z'n auto te koop aan en biedt zelf maar vast...daarna een 'ander' die even 2000 boven de vraagprijs gaat bieden..ach ja, markplaats kan dat bieden beter afschaffen of net als ebay met beoordelingen van koper en verkoper gaan werken.
adv.152564626