Het was een leuke dag maar de reis was, ondanks het genot van een lange reis in de Benz, toch al met al een beetje een stressvolle gebeurtenis wegens motorproblemen op zowel heen- als terugweg. Motor hield in en stotterde, vooral helling op (niet handig!). 1 keer is de motor in het neutraalmoment tijdens rustig overschakelen zelfs afgeslagen - in een tunnel nota bene - maar gelukkig kon 'ie in de uitloop weer opnieuw gestart worden en liep daarna weer een hele tijd goed.
Op de relatief korte ritten tot nu toe (meestal minder dan 1 uur, met uitzondering van 1 keer) nog geen last van gehad.
Vandaag al veel topics gelezen hierover en een rij punten genoteerd die gecheckt zullen gaan worden.
Foto's volgen later want helaas waren de nieuw gekochte batterijen leeg en wacht ik nog op de foto's van een vriend.
Wat wel lachen was is dat we op een gegeven moment ingehaald werden door een Ferrari die 'oerend hard' over de linkerbaan stoof... en die we zo'n 5 km. later met rokende motor op de vluchtstrook zagen staan!
'Ik denk, dus ik Benz' dacht ik maar
Zelfs met een horten-en-stoten-rochelmotor kom je nog thuis