[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
aankoop 280CE gelukt! : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:26

aankoop 280CE gelukt!

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

aankoop 280CE gelukt!

Berichtdoor peter-paul » 04 jun 2011, 05:58

Beste Mercedes mensen,

Vorige week een Mercedes 280CE uit 1979 op gas gekocht, mooie en vooral pijnlijk originele Mercedes.Voor 2400 euro heb ik natuurlijk wel een flink risico gekocht. Technisch en motorisch lijkt alles voorlopig goed, qua roest weet ik het nog niet maar dat zal wel weer schrikken zijn.Ik heb al wat technische vragen maar die zet ik wel onder de betreffende hoofdstukken.
De wagen heeft airco, standverwarming(ook op gas gezet dacht ik te zien), verstelbare achterveren,Becker radio cassette met automatisch zoeksysteem, elektrische ramen en schuifdak. Een beetje veel spullen die kapot kunnen, ik had 2 jaar geleden een W115 280C en die was lekker simpel, helaas had die geen bodem meer.

Al veel geleerd op dit forum (en dat van de W115 club) maar ik ga jullie nog zeker wel nodig hebben voor goede raad en tips.

vriendelijke groeten van: Peter-Paul Heurkens
peter-paul
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1964
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: aankoop 280CE gelukt!

Berichtdoor DouweJann » 04 jun 2011, 08:24

:lol: proficiat ; je zit wel mooi in het topsegment der Benzen ; het zijn net gazelles, de 280CE's !
Even met je bolide langs dokter Toontje, dan slaap je beter :woohoo:
DouweJann

Berichtdoor JaapW114 » 04 jun 2011, 10:18

Persoonlijk zou ik die W115 280C nooit verkocht hebben, dat is een uniek exemplaar! W114 280C daar rijden er meer van.
JaapW114

Berichtdoor DouweJann » 04 jun 2011, 11:53

W114 :lol:
DouweJann

Berichtdoor Hemmod » 04 jun 2011, 19:45

W123 :D :D :D :D veel plezier ermee en misschien kom ik je wel een x tegen ;)
Hemmod

Keer terug naar Even voorstellen