Heeft iemand dat al eens gedaan: het vervangen van de sproeierslang in de achterdeur. Die van mij was bros geworden, gaatjes erin en het meeste van de sproeivloestof verdween in de deur in plaats van op de ruit.
Ik heb het opgegeven, die slang zit zo klem en verborgen, ik krijg hem er met geen geweld en goede woorden uit, er zit kennelijk ook nog een terugslagventieltje in de deur verborgen, is het een trucje of stopte MB die slag erin voordat ze de deurplaat erop lasten ???? De bereikbaarheid is ongeveer nul, door twee ovalen gaatjes waar nog geen dwerg zijn vingers in kan krijgen, en dan nog alleen met de klep dicht. Het WIS geeft wijselijk geen enkele instructie, die zagen de bui al hangen denk ik.
Wie weet raad, ik ben in het stadium die zooi af te sluiten, en nooit meer naar te kijken. Maar aan de andere kant: ik heb liever dat het werkt...
Bert
p.s. Die slag is gepantserd, net als de betere tuinslang, weet iemand daar een levernacier voor, de automaterialenhandel en de MB dealer hebben alleen maar 5mm aquariumslang?