MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 18:56

Advies over autobedrijf

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Advies over autobedrijf

Berichtdoor MAD » 16 apr 2009, 07:10

Goedemorgen allen,
Kent iemand het volgende garagebedrijf:
G.J. Jansen
Auto restauratiebedrijf
Ulft

De persoon van dit bedrijf die ik gebeld heb, zou dit de grootste Mercedes restaurateur / expert van Nederland zijn, maar ik kan hierover niks vinden, ook geen website.

Wie kan hier wat meer over vertellen?
Alvast bedankt
MAD

Re:Advies over autobedrijf

Berichtdoor Frasp » 16 apr 2009, 07:48

Hoi Michiel,

Woon zelf in Ulft. Mijn buurman heeft een SL uit 72 via Geert Janssen gekocht. Import uit Amerika. Dat doet ie regelmatig. Importeren, restaureren en weer doorverkopen. Perfecte service, volle tevredenheid.

Hier komen de mannen die hun handen niet zelf zwart maken. Geen W123 types die zelf sleutelen zeg maar. Niet negatief bedoeld, maar het geeft wel een beeld. GJ is een vakman en er werken vaklui, maar je betaald wel de volle mep. Hij heeft er behoorlijk veel verstand van. Regelmatig staan er Pagodes en SL'en. Bijzondere types, zeldzame auto's. De moeite waard om eens een keertje te kijken.

Groet
Frank

ps. Mijn 230E zul je daar niet zien :-)
Frasp

Berichtdoor MAD » 16 apr 2009, 13:31

Bedankt Frank voor je advies, ga zaterdag daar kijken naar een 240D.
MAD

Berichtdoor Frasp » 16 apr 2009, 17:52

Ik wens je veel succes Michiel. Ik hoor het wel.

Frank
Frasp

Berichtdoor Frasp » 17 apr 2009, 21:55

Michiel, als je een proefritje gaat maken......kom even bij me langs. Is hemelsbreed een paar 100 meter. Als je dat leuk vindt tenminste (alleen dan). Dan pm ik je wel even mijn adres. FF een bakkie. Ik ben met de voorbumper bezig.

Groet Frank
Frasp

Berichtdoor Markparket » 17 apr 2009, 23:19

Nou Michiel,

Zou ik maar doen, want wie er al een heeft, heeft geen roze bril;-)

Succes met de schouwing!

En als het wat wordt, dan hebben we de W123 Mit Einem BIOD Gruppe;-)
Markparket

Berichtdoor Frasp » 17 apr 2009, 23:20

Precies Mark, Check het topicje over de voorbumpert maar even. Roest rust niet.

Frank
Frasp

Berichtdoor MAD » 18 apr 2009, 15:52

Hi Frank (en anderen), stom van me, vanmorgen niet op het forum gekeken dus jouw berichtje om even langs te komen gemist (had wel zin in koffie).
Heb de 240 gezien en er mee proef gereden en de auto rijdt goed, zijn uireraard wat kleine dingetjes maar ook op de brug gehad en afgezien van een klein roest plekje aan de voor - onderkant van het rechter achterscherm, wat steenslag op de mpotorkap en een onwillig dasboardkastje zag het er goed uit. Geen las of ander onduidelijk geknutsel.
Heb daarna in een W124 (230E) gereden (ja ik weet het, vloeken in de kerk) maar ik geloof toch dat ik voor de 240D ga.
Ik neem dit weekend de beslissing (de W124 - 230E) is sowiezo afgevallen).

Wordt vervolgd

PS Hij had een hele mooie 300sl (Jaaaa een Gull wing) staan, maaar ver, heel ver boven mij budget :-(
MAD

Berichtdoor Frasp » 18 apr 2009, 19:57

Hoi Michiel,

Je blijft welkom. Ook als je haar gaat halen. Ik ben vanmiddag nog even bij GJ langs gereden. Hij had een hoop nieuw spul staan. Errug mooi allemaal, maar zoals ik je al zei.... aan de prijs.

Groet
Frank

en succes met beslissen<br><br>Post edited by: frasp, at: 2009/04/18 20:11
Frasp

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto