MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 01:19

Advies over Oldtimerverzekering gevraagd!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Advies over Oldtimerverzekering gevraagd!

Berichtdoor JaapW114 » 18 okt 2008, 23:59

Hallo Rob,

Het probleem met mijn auto is dat het een redelijk harde auto is, motorisch en technisch goed alleen het uiterlijk is niet zo fraai. Eigenlijk zal al het plaatwerk vervangen moeten worden en een nieuw interieurtje erin. Alleen dat is deze auto economisch niet meer waard. Dus houd ik alles bij en hoop er nog een jaar of wat mee te kunnen rijden. Op onderhoud wordt zeker niet op bezuinigd.

Het komt ook omdat ik deze auto voornamelijk als werkauto gebruik. Ik ben nog steeds bezig om een verlengde 'G' klasse te kopen, maar dat heeft wat voeten in aarde, kwestie van tijd. Dan wil ik voor net een W124 erbij. De W114 mag uiteraard gewoon blijven gewoon omdat het een super betrouwbare auto is die ook nog eens erg lekker rijdt.

Momenteel wordt overigens mijn werkplaats erg nuttig gebruikt door een aantal leden, vandaag was SGTPeppers er met zijn ambulance.

groet,

Jaap<br><br>Post edited by: JaapW114, at: 2008/10/19 00:01

JaapW114

Re:Advies over Oldtimerverzekering gevraagd!

Berichtdoor Lekkerbekje » 19 okt 2008, 19:10

Nou heb ik hier een aantal interessante verzekeringen voorbij zien komen, maar weet er ook iemand een verzekering die het lef heeft iemand van 19 jaar te verzekeren? Tot nu toe hebben alle verzekeringen mij verteld dat ik minimaal 24 jaar moet zijn. Een normale verzekering is dan wel mogelijk zeggen ze altijd.
Lekkerbekje
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto