[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Afdichtrubbers centrale vergrendeling : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 02:46

Afdichtrubbers centrale vergrendeling

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Afdichtrubbers centrale vergrendeling

Berichtdoor Maus » 13 okt 2008, 21:21

Hallo Benzers,

Op zoek naar nieuwe afdichtrubbers voor de centrale vergrendeling, kwam ik er achter dat die dingen nauwelijks meer leverbaar zijn.
Zowel bij Brezan als bij de Bosch garages waren ze niet meer op voorraad en er werd voorlopig geen nieuwe productie opgestart (ik heb ze al 3 maanden bij een Bosch garage in backorder staan).
Daar wordt je niet vrolijk van!
Maar gelukkig vond ik in Duitsland een adres waar ze nog wel volop verkrijgbaar zijn: origineel Bosch, nummer: 3 340 522 025-000.
Ben je ook op zoek naar deze rubbers, maar loop je tegen hetzelfde probleem aan, laat het dan even weten. Misschien kunnen we gezamenlijk een voorraadje inkopen en dit per post (want het zijn lichte en kleine pakketjes) naar iederen versturen.
Zo kunnen we elkaar voorthelpen en dat is toch de bedoeling van deze site!
In afwachting van jullie reactie.

Groeten,

Jan
Maus

Re:Afdichtrubbers centrale vergrendeling

Berichtdoor Jeroen » 13 okt 2008, 22:28

Via de firma Smits (0318 630307) waren deze rubbers tot voor kort nog wel leverbaar. Al geprobeerd?

Jeroen
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:Afdichtrubbers centrale vergrendeling

Berichtdoor Leon » 14 okt 2008, 00:57

Hoi Maus,

die rubbertjes heb ik een tijdje geleden gewoon bij de brezan gehaald voor 1 eu per stuk. Ze hadden enorme voorraden, dus ik denk dat ze niet zo goed gezocht hebben.

Het brezan nummer:
482 - 340522025000 "bescherm kap"

En anders heeft harrie ze vast wel, of marcel kappen?
Leon

Keer terug naar Techniek