Afgaande op blonde haren op je profielfoto ben je dus ongeveer 3 jaar oud!
Ik heb schakelaar type 8 van tekening Caspar en die geeft precies jouw probleem als hij niet helemaal goed wordt 'uit gedrukt'. Je moet behoorlijk hard op het stukje zonder het driehoekje drukken om de schakelaar goed uit te zetten. Als hij niet goed wordt uitgezet komt het relais in een soort twijfelstand tussen aan en uit - dit geeft hetzelfde effect als een lichtschakelaar vasthouden precies op het punt tussen aan en uit, dan gaat het zo zoemen in de knop en gaat je licht flikkeren.
Ik gok dat als je de schakelaar een paar keer stevig aan- en uit drukt en de zekering vervangt, de boel wel weer werkt... zo was het bij mij in ieder geval (tenzij bij jou de schakelaar door dit probleempje ook zou zijn doorgefikt oid).
De schakelaar gaat bij mij nog altijd moeilijk (moet hard drukken) en om problemen te voorkomen geef ik na gebruik van de alarmlichten even een klein tikje aan de richtingaanwijzer om te checken of de schakelaar goed uit staat (en de knipperlichten dus werken). Good luck!<br><br>Post edited by: MBvO, at: 2009/10/13 17:24