[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
alleen maximaal volume becker europa : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 23:20

alleen maximaal volume becker europa

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

alleen maximaal volume becker europa

Berichtdoor hoaxerable » 13 apr 2012, 23:03

goedenavond,

sinds kort blijft mijn becker europa in het volle volume staan. Al vanaf het moment dat je de radio aandraait. Natuurlijk is dit zeer vervelend. Mijn verstand van elektronica niet echt goed, de kabeltje zitten zoals ze horen.

De vorige keer dat ik er in reed(week terug) ging het volume ook maximaal en na later opnieuw starten deed hij 't niet meer(wel verstelbaar). Nu blijft hij maximaal staan. ik heb een paar keer gestart en geprobeerd, en gewoon een paar keer aan/uit gedaan. waar kan dit aan liggen?

gr mathijs
een Mercedes is als wijn, ze worden mooier naarmate de jaren verstrijken
hoaxerable
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: alleen maximaal volume becker europa

Berichtdoor hoaxerable » 14 apr 2012, 13:20

niemand een idee?
een Mercedes is als wijn, ze worden mooier naarmate de jaren verstrijken
hoaxerable
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee

Berichtdoor Trifonius » 14 apr 2012, 15:52

Tja, ik had ook zoiets, een volumeknop die bleef hangen. Alleen met grof geweld nog van volume te veranderen. De vraag is of jij dit zelf kunt fixen. Als je de radio ter reparatie wegbrengt zit je al gauw op 100 euro voor de moeite. Ik heb toen zelf een moderne Sony ingebouwd. De Becker kun je bewaren voor als je de auto verkoopt. Of als je graag een Becker hebt, zou ik marktplaats / E-bay afspeuren voor 1 die goed werkt.
Trifonius

Berichtdoor Zozo » 15 apr 2012, 23:49

Is dat een 749? Haal eens de accu pool los of de stekker van de radio zelf om hem electronisch te resetten, als je dat al niet gedaan hebt.. Anders eens open schroeven en uitblasen met een busje perslucht met verlengbuisje zodat je overal goed tussen kan blazen. En voor zo goed als het kan alles wat schakelcontacten heeft even op dezelfde wijze met contactspray besproeien.

Daar hoef je geen electronica voor te kennen.. Helpt dat niet, dan is het waarschijnlijk tijd voor een professionele revisie..
Zozo
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1982
Automaat: Ja

Keer terug naar Interieur