Goedendag ik ben Antoon uit Den bosch.
Ik rijdt sinds maart 2009 een Zilvergrijze 200D uit 1977.
In de woonplaats van mijn ouders (waar ik tot voor kort woonde) word veel Mercedes gereden. Geen Mercedes? dan hoor je er niet bij.
Mercedes word ook wel een drielse volkswagen genoemd. Ik voelde mijzelf nooit echt aangetrokken tot Mercedes totdat ik vorigjaar begon met mijn bijbaan als taxi chauffeur. Bij onze centrale rijden we veel met het W210 model. En toen begon het. Ik verbaasde me over de 800.000 KM's die er op te tellers staan,en dat ze ondanks de KM stand nog geweldig rijden.
Toen ging ik opzoek naar een auto waarbij de vaste kosten lager zouden liggen dan bij de Hyundai excel die ik hiervoor reed. Ik zocht op een diesel van voor 1983 en kwam toen al snel uit op een W123 diesel. Ik gebruik de auto weinig omdat ik niet veel KM's meer hoef te rijden. Ik rijd zo'n 10.000 km per jaar.
Voor foto's van mijn 200D kun je op de link in mijn onderschrift klikken, maar ik wil de post toch een beetje opfleuren met deze foto en mijn collectie:
vlnr:Mercedes 200D, ford sierra 2.0I , Hyundai excel 1.3 , Seatmarbella 0.9 en ik