[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Armsteun monteren : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 00:19

Armsteun monteren

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Armsteun monteren

Berichtdoor Martin66 » 17 jan 2010, 12:22

Hallo,

Ik heb op het forum gelezen dat SJS Carstyling armsteunen levert voor o.a. de W123. Dit lijkt me wel wat. Weet iemand of deze op ieder model gemonteerd kunnen worden? Zelf heb ik een 280E van 1981.

Groet, Martin
Martin66

Re:Armsteun monteren

Berichtdoor Gert250 » 17 jan 2010, 13:16

Hoi Martin,
Ik heb dezelfde op mijn 250 van 1982 gemonteerd, dus dat moet bij die van jou ook geen probleem zijn.
Gert250

Berichtdoor Martin66 » 17 jan 2010, 13:36

Gert, bedankt voor je reactie.
Zit er standaard een bevestigingspunt in de stoel? Ik heb even de stoel bekeken en voel wel wat zitten, een plaat met gaten of zo.
Hoe bevalt-ie en zit er een goede instructie bij die armsteun? Het lijkt me wel wat.

B.v.d. Martin
Martin66

Berichtdoor Gert250 » 17 jan 2010, 13:54

De stoelen zijn alle voorbereid op de montage van een armsteun. Er zit een goede handleiding bij en ook het montagemateriaal. Als je de achterplaat vd stoel verwijderd zie je de gaten in het frame al. Kwestie van voorzichtig een gaatje in de zijkant prikken en ruimte maken voor de montagebeugel. is heel simpel, kan haast niet verkeerd gaan.
Armsteun bevalt goed.
Gert250

Berichtdoor Hans230CE » 17 jan 2010, 15:47

Er staat ergens op het forum een foto reportage over het monteren. Ge bruik even de zoekfunctie
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor SgtPeppers » 17 jan 2010, 16:28

Bedoel je dit topic Hans?

viewtopic.php?f=10&t=3469
SgtPeppers
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Automaat: Nee

Berichtdoor Martin66 » 17 jan 2010, 16:32

Bedankt voor alle info. Zo te zien is het inderdaad niet moeilijk.
Nu alleen nog een keus maken tussen stof of kunstleer. Wat zou het beste bij de bekleding passen?
Martin66

Berichtdoor Hans230CE » 18 jan 2010, 16:34

Mais oui, Sgt Poivre, da ist. Ik wist dat het bestond maar kon het niet zo gauw vinden. Heb het ondertussen wel per ongeluk omhoog gehaalt, dat topic dus

_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Interieur