Op de nieuwjaarsmeeting werd er alweer gevraagd wanneer er een dergeleijke aktie weer kwam
Aangezien er ook veel nieuwe leden zijn wil ik dit best weer regelen.
Gaarne aanmelden op mijn EMAIL en NIET hier (wordt een ellenlange topic) en onduidelijke inventarisatie.
---------------------------------------------------
adres:
pgnpenning@wanadoo.nl
kleur van de steun die je hebben wilt kan je op deze site vinden:
www.astralsilber.de
Leverbare kleuren:
Zwart, grijs, blauw, gebroken wit, dattel, bordeaux, licht- en donkergroen
---------------------------------------------------
Er zijn alléén MBtex steunen leverbaar, dus géén stoffen. Geef dus het juiste kleurnummer door (Let op! kijk in de GOEDE kolom!).
Bij de vorige sessie heb ik steeds iedereen op de hoogte gehouden per mailvan de gaande zijnde handelingen, dat doe ik uiteraard weer.
kosten van de steun incl. verzenden was de vorige keer € 70.-
Moet ff met de leverencier weer in gesprek of mij deze prijs wéér lukt. ik heb opgemerkt dat de steunen iets duurder worden aangeboden. Ik ga ervan uit dat ze zeker niet duurder worden dan 75.-, anders kunnen ze wat mij betreft de boom in.
De armsteun wordt rechtstreeks naar je adres verzonden. Levering is ca. 2 weken nadat ik de totaalbetaling gedaan heb.
Verzenden naar België kan ook, SJS berekend dezelfde prijs. (Eventuele meerkosten van de banktransactie voor de koper!)
Aanmeldingen via hier neem ik niet mee, ik heb geleerd van de vorige keer.
Aanmoedigingen daarintegen mogen altijd geplaatst worden.
Bij minder dan 8 aanmeldingen zal ik niet overgaan tot de bestelling, einddatum inschrijven 28 februari.
Greetz,
Peter / Pietje
Tevens van harte welkom aan de lezers van de W116cclub.
registreer jezelf ook eens hier, het is gratis. Vooral de 280SE bezitters kunnen ook hier profijt van hebben, aangezien de M110 motor ook in de 280 coupé's zit. Je zal zien dat we jullie oo vriendelijk zullen onthalen
Oh ja, en in de W114/115 past de steun ook.<br><br>Bericht gewijzigd door: Pietje, op: 2007/01/31 21:06