[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
auto theorie : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 10:56

auto theorie

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

auto theorie

Berichtdoor Dessie5 » 31 okt 2011, 22:10

dag forumers ik heb met erg veel pijn en moeite mijn auto theorie gehaald vandaag (het moeilijkste uiteraard)
volgende maand direct afrijde na 13lessen en dan kachelen met de 280CE alleen is van de week de benzine slang gesprongen
dus dat ga ik weer fixen van het weekend hij liep zo lekker op benzine :D dus de groete vant platteland
Op zoek naar een Chevrolet Camaro jaren 70/80.
Wat leuks zien staan?
PM mij a.u.b.
Dessie5
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: auto theorie

Berichtdoor Govert » 31 okt 2011, 22:25

Gefeliciteerd, zorg je wel dat je je rijbewijs niet meteen weer kwijtraakt?

http://www.nu.nl/binnenland/2520129/18- ... anden.html
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Opmerkingen / andere wagens:

Re: auto theorie

Berichtdoor Dessie5 » 31 okt 2011, 22:30

haha wat een eikel.. jaa oops.. nee ik rij in de buurt wel is woon echt in boeren gebied politie rijd nog op een varken (wel snelle varkens)
maar ik wil me auto eerst wel is kennen en ik zou als ik het deed in duitsland gaan trappen scheelt je zo'n hoop ellende
kan zo naar Elten rijden en daar is het gelijk autobahn dus ik weet wel beter! heb trouwens al 1punt :oops: (brommer op rollerbank 90km/h)
Op zoek naar een Chevrolet Camaro jaren 70/80.
Wat leuks zien staan?
PM mij a.u.b.
Dessie5
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto