[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
automaatbak 280E : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 07:23

automaatbak 280E

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

automaatbak 280E

Berichtdoor oltimerboy » 24 jan 2009, 21:00

Hallo,

Mijn automaatbak schakeld niet goed , ik moet gas los laten als ik overschakelen wil , en als ik dan iets te veel gas geef valt hij ook al weer terug naar de vorige versnelling

nu is mij verteld dat het evt in de vacuum systeem zit maar heeft iemand hier een schema van of dat iemand mij kan vertellen hoe ik het vacuum systeem langs kan lopen

en is dat gescheiden van het rem bekrachtiger enz ?

als het ook iets anders kan wezen hoor ik het graag

Alvast bedankt
oltimerboy

Re:automaatbak 280E

Berichtdoor Wiebren240D » 24 jan 2009, 22:01

Hallo Daar

ja automaat met vacuum daar kan wel eens wat mee zijn.
maar er zijn 2 soorten automaten namelijk met en zonder vacuum.
en wat heb jij nu onder de auto zitten met of zonder vacuum.
vertel dat eerst maar even.
en hoe lang is het geleden dat de automaat een schoon filter en olie heeft gekregen is ook zo een ding maar wel van belang.

en hoe kun je nu zien met of zonder vacuum bij een M110 moter loopt er een vacuum leiding van het inlaat spruitstuk naar de automaat is een ijzeren leiding en als daar geen leiding loopt dan is het eentje zonder vacuum
ik merk wel van hoe en wat.

groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek