hoi
vanmorgen viel de blauwe enveloppe, ik dacht dat het voor de overgangsregeling was. Niet dus !!!!
Dat er aan het eind van de maand even €435,- wordt afgeschreven, ik heb gvd er alles aangedaan en wel tig keer gebeld met onze belastingdienst.
Iedere keer vertelden de aardige meisjes daar: zorg dat je voor 9 maart het B'tje op je kenteken bewijs hebt, vanaf 9 mrt gaat het systeem na of ik op LPG, diesel of benzine rijdt, ik kreeg automatisch de nota voor overgangstarief.
In mijn geval dan. En daarop wordt de rekening gemaakt.
Alles precies op tijd en kentekenbewijs in handen, toch een rekening voor LPG. Waar zijn ze toch mee bezig daar !!!!
Maar weer eens gebeld met mevr.Potjes, zij vond het heel vervelend maar kon er niets aan doen, het enige wat ik kon doen is een overgangsregeling formulier invullen.
Waarschijnlijk moet u toch betalen want het duurde 3 tot 4 week voordat mijn verzoek behandeld werd.
Het is toch ongelooflijk. Razend was ik, wat kan je doen? fuckin' niets.
Zorg dat het verdomme allemaal goed geregeld is daar, nu kan ik er weer achteraan kakken, brief printen, postzegel erop , me vreselijk lopen opwinden omdat die dienst weer eens faalt het in goede banen te leiden.
Is er iemand die weet hoe je de automatische incasso stop kan zetten?
Nou dat moest ik even kwijt!!!!
gr
Maikel