1,14 is inderdaad erg goedkoop. Een maand geleden waren we in Duitsland en toen was het nog 1,25, en op het moment dat we wilden tanken (3 dagen later) ineens bijna 1,30 (sterke schommelingen dus). En dat nadat ik 18-10 in Meppel (op weg naar ons vakantieadres in Duitsland) voor 1,28 kon tanken. Weet niet hoe duur het daar inmiddels is, maar met de adviesprijs van 1,30 zit het hier in Groningen nu rond de 1,24 schat ik (heb een paar dagen niet op de benzineprijzen gelet, want de tank zat toch weer vol, houd nu meer de dieselprijzen in de gaten.
).
Minuutje later: op de Tango-site gekeken en de Tango bij Hoogkerk zit op 1,224 (8,5ct korting). Diesel 1,055 (7ct korting).
BTW: andere Tangopomp in Groningen zit voor benzine nog een cent lager en voor diesel een halve. Net als in Emmen overigens.
En na nog een paar willekeurig stations te hebben aangeklikt kan het nog goedkoper (benzine voor 1,199 en diesel voor 1,015, maar ja helaas niet naast de deur natuurlijk
).
Wordt het inmiddels bij een bezoek aan Duitsland wel weer aantrekkelijk om te tanken, mits ik niet met de oldtimer ben, want dieselprijzen liggen in Duitsland weer een stuk hoger.
Maar belazerd worden we natuurlijk sowieso met al die acijnzen.<br><br>Post edited by: DikkieDick, at: 2008/11/19 11:02