mark, de gasboer is een eind jaren 40 of begin 50 model..
die weet wel wat voor een auto het is.
er stond daar ook een mooie groene heckfloss te koop
ik ben wel heel blij met minder verbruik en pittiger rijden..
alhoewel dat on benzine starten en stoppen nu weer een hoop benzine lijkt te pakken..
wim, dat van die bougie afstand heb ik meer gelezen hier.
en maar ook dat er gezegd wordt dat het niet uitmaakt..
edwin, de gasboer heeft dat gedaan.
eerst de mengverhouding? voor de CO waarde.
toen het stationair, hij sloeg vaak af bij stoplicht enzo.
ik heb gister even gekeken aan welke schroef hij vermoedelijk draaide, een zwarte, onderaan de verdamper. maar die zit muurvast..
de man die de kleppen stelde en de bougies verving zei dat ik misschien ook eens aan nieuwe kabels moest denken.
ikzelf denk dan ook wellicht de ontsteking.. contactpunten?
ik heb de auto van een marktplaats type die ze uit duitsland haalt.
kreeg hem met bijna geen olie en heel slappe banden enzo.
onderhoudsboekje is alleen de 10000 KM beurt afgestempeld en in de deur zit een 60 of 70000 sticker..
ik hoorde van iemand met een 230E dat die om de 6000 KM nieuwe contactpunten nodig had.
en sinds hij een pertronics? heeft niet meer.
dan kan dus ook een optie zijn.
ik heb sinds ik de auto heb 17400 KM gereden, probleemloos
mijn zwabberend rijden is maandag opgelost met uitlijnen, dat had ik eerder moeten doen