Het is nu 24 nov 2024, 00:24
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door silberknor » 16 jul 2008, 23:02
Mijn bevestiging van de deurvanger is kapot/los. je weet wel dat ding dat in de deurstijl zit er komen als het ware twee steunjes met gaatjes uit. waar je de deurvanger met een pennetje aanvast maakt. Ik heb een nieuwe gekocht bij MB, maar dat is er een met een draadeindje er aan. Maar ik zie nergens een gat waardoor je dat ding kan monteren, ik denk dat de oude van binnen gelast is.
weet iemand hoe je dat moet vervangen. ik wordt gek van de knak knak al je deur openen en dicht doet.
groet knor
-
silberknor
-
door Rob Holewijn » 16 jul 2008, 23:06
ja bel maar ff.
-
Rob Holewijn
-
door Trouwkoets » 18 jul 2008, 10:38
Knor, volgens mij heb je de verkeerde deurvanger.
-
Trouwkoets
-
door Rob Holewijn » 18 jul 2008, 12:14
Hij heeft het niet over de deurvanger, maar over de 2 oogjes die in de deurstijl zitten waar die pen door gaat.
Dat zit bij hem los.
-
Rob Holewijn
-
door silberknor » 18 jul 2008, 23:15
Na een telefoongesprek met rob kwamen we tot de conckusie dat hij waarschijnlijk onbereikbaar in de deurstijl zit. Ik ga hem waarschijnlijk tch maar even geheel tegen mijn pricipes vast pikken, dat kan dan altijd wel weer los. tenzij iemand nog met een lumineus idee komt, of toch nog een gat in ziet.
gr knr
-
silberknor
-
door silberknor » 26 jul 2008, 20:38
ik heb hem maar gewoon vast gelast met twee kleine pikkies. als iemand nog eens het verlossende woord spreekt dan slijp ik het weer zo los.
gr KNOR
-
silberknor
-
door AdriaanVogelzang » 27 jul 2008, 22:01
kun je eens een fotootje plaatsen? ik snap namelijk niet waar je het over hebt... ik ken de deurvanger wel... maar ik kan niet echt chokola maken van wat je beschrijft
adriaan
-
AdriaanVogelzang
-
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur