[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Billy : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 22:32

Billy

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Billy

Berichtdoor Billy » 07 nov 2011, 17:33

Hallo mensen

Ik ben Tijmen, woonachtig in Enschede, geboren en getogen in Haaksbergen. En ik heb sinds kort een Mercedes 200 uit 1978 gekocht. De auto rijdt op LPG en is een aardige opknapper. Ik heb al meerdere malen op dit forum gekeken, dus heb toch maar besloten me aan te melden. ook om te zien hoe mooi een W123 kan worden met wat werk hier en daar.
Sinds ik de Mercedes heb is er wel veel werk aan geweest. De ontsteking stond niet goed afgesteld, dacht ik dat ik daar zelf wel wat aan kon doen. Misschien wel mijn grootste fout geweest, heb de auto uiteindelijk af moeten slepen naar een garage :( erg stom, maar van je fouten moet je leren. Nu is hij er weer een tijdje weg en er komen een paar problemen terug, maar die ga ik denk ik in een ander gedeelte van dit forum iets uitgebreider uitleg.
Ik hoop hier graag wat advies te kunnen krijgen aangezien ik op motortechniek nog best wel een leek ben.

Groeten

Billy
Billy
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja

Re: Billy

Berichtdoor 280E1983 » 07 nov 2011, 17:44

Welkom, vergeet de foto's niet ;)
En wat heb je verkeerd gedaan met de ontsteking? Nog schade ontstaan?

Leon
280E1983
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1971
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Billy

Berichtdoor Pier 50 » 07 nov 2011, 21:29

welkom