MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 18:54

bougiekabels

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

bougiekabels

Berichtdoor leo » 12 jun 2007, 10:05

hallo Benz rijders
waar kan ik het beste nieuwe bougiekabels W123 200 halen
in de omgeving arnhem
en welke moet ik dan hebben

alvast bedankt leo
leo

Antwoord:bougiekabels

Berichtdoor 2m1300TDT » 12 jun 2007, 16:35

als je naar Mercedes op de ringoven rijdt en je VIN nummer geeft trekken ze die waarschijnlijk zo uit het rek,
dat deden ze laatst ook voor het filter van mijn 23 jaar oude automatische versnellingbak, ik ken niet zoveel garages die dat kunnen:sick: :ohmy:
en anders besteld en 2 dagen later in huis, prijs is niet altijd goedkoop maar ook niet altijd duur informeer zou ik zeggen 026 3636365, en anders zit brezan daar om de hoek;)

2m1300TDT

Berichtdoor 250petrolgrun » 12 jun 2007, 19:37

Hallo Leo,

Het vorige bericht is van een Diesel rijder en die hebben geen ervaring wat betreft bougiekabels:woohoo: :P

Mijn ervaring bij de MB Dealer wat kabels betreft is dat je een paar meter mee krijgt met bougiekappen etcetra. Voor de rest is de MB-Dealer perfect. ( het is duur en je moet zelf gaan knutselen)

Mijn tip luid als volgt.

Koop het merk Beru met stalen kappen bij een gerenomeerde automatrialen zaak( Mercedes-Benz schrijft dat ook voor )
Koop daar bij ook de Beru bougie's ( Kijk maar eens onder je motor kap! ;) Daar is het 1e merk wat genoemd wordt op de stikker Beru en het 2e Bosch. Op die stikker staan ook de afstelgegevens van de kleppen en de ontsteking)

Succes ermee, Arno<br><br>Bericht gewijzigd door: 250petrolgrun, op: 2007/06/12 19:40
250petrolgrun

Berichtdoor Gerrie » 12 jun 2007, 20:56

Hoi Leo,

Wat betreft bougie kabels ik heb ze bij de mb dealer in arnhem(bij de brezan in de buurt) gekocht toen ik gas in liet bouwen.
Deze kabels waren op maat en cpl €120 niet goedkoop maar wel orgineel.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

Greetz

Gerrie

Berichtdoor 2m1300TDT » 12 jun 2007, 21:51

en als leo in arnhem woont wordt hij natuurlijk ook lid van de rijnstadgroep:P
anders krijgen die lui van de hofstadgroep te veel praatjes:whistle: :evil:

2m1300TDT

Berichtdoor Pietje » 13 jun 2007, 00:38

praatjes?????
Wij???????