[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
CD-rom : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 07:39

CD-rom

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

CD-rom

Berichtdoor Jeroen » 27 jul 2006, 20:36

Ik zie op veilingsites zoals Ebay en Marktplaats regelmatig CD-roms worden aangeboden met de diverse (werkplaats) handboeken. Ik heb reeds de nodige handboeken, maar wellicht toch handig zo'n CD-tje.

Heeft iemand ervaring met die CD-tjes. Welke zijn er in omloop. Ik heb een MB200 uit 1982, dus dat moet minimaal erop staan. Bovendien, mijn Duits is niet zo heel goed, dus ik zou het liefst iets in het Engels/Amerikaans zien.

Iemand suggesties/ervaring met die CD's
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Antwoord:CD-rom

Berichtdoor Gerrie » 01 aug 2006, 20:58

Hoi Jeroen,

Ik heb er toevallig een besteld als hij binnen is vertel ik of hij me bevalt of niet.
Gerrie

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto