Hey Jordy
Eigelijk ga ik voor een stuk in herhaling vallen van wat hier reeds op gereplyed is. Kijk goed uit naar wat je koopt en bezint eer je begint.
Want zoals reeds gezegd, de liefde maakt blind en ben je fan van deze wagen dan is het geduld om te wachten naar een exemplaar soms ver te zoeken.
Een tiental jaren terug kocht ik mijn tweede E30 BMW, ook als projectauto om op te lappen en te sleutelen.
Deze wagen leek toen best mee te vallen, buiten wat gekende plaatsten die bij elke wagen rot zijn.
Tot je eigelijk goed begint te kijken en de wagen begint te strippen...
Dan kom je soms tot ontdekkingen, die je liever niet had ontdekt, als je me begrijpt.
Ook al heb je de tijd om eraan te werken en hoeft het niet allemaal voor direct te zijn, een wagen waar je jaren dient aan te werken wegens budgetbeperkingen etc kan soms dik tegenvallen en de zin om eraan verder te werken laten zakken tot in de schoenen.
Alhoewel ik jou niet ken, misschien heb jij wel de moed hiervoor
Als je zowel carrosserie als motorisch veel werk hebt, weet ik niet of het wel de moeite waard is om hieraan geld uit te geven.
Maar welke beslissing je hier ook neemt, als het voor honderd procent jouw beslissing is, ga er dan voor en dan wens ik je heel veel succes
Groeten
Koen