[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Cilinderkopbouten. : Techniek - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 21:38

Cilinderkopbouten.

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Re: Cilinderkopbouten.

Berichtdoor OrgelPeter » 03 sep 2013, 16:58

hallo,

wiebren, systeem heb ik ontlucht zoals je aangaf maar probleem bleef, heb toen de thermostaat verwijdert en temperatuur blijft nu rond 75 gr. laat het voorlopig maar zo, we hadden vorige week al weg gewild op vakantie (tis wel een camper) maar dat word even later. na de vakantie ga ik wel eens zien waarom de thermostaat dit veroorzaakt.
een ieder bedankt voor het meedenken :clap:

groet Peter.
ps ik stuur geen vakantiekaart :tongue
OrgelPeter
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Cilinderkopbouten.

Berichtdoor Wiebren240D » 03 sep 2013, 18:50

Hallo Peter

ik wil best een keer langs komen Espel Sneek is wel te doen.
en een thermostaat moet er echt wel op de goeie manier in gezet worden.
ik vervang de thermostaat elke 2 jaar
de klep die op de thermostaat zit moet een opening afsluiten daardoor loopt de moter sneller warm.

met de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige

Keer terug naar Techniek