[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
clignoteurschakelaar,die blijft hangen. : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 04:05

clignoteurschakelaar,die blijft hangen.

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

clignoteurschakelaar,die blijft hangen.

Berichtdoor bruintje06 » 07 sep 2011, 11:39

geacht clublid, ik zag een keer een vraag wat te doen als de schakelaarhendel blijft hangen in links af of rechtsaf gaan . je moet de hele schakelaar uit bouwen en dan moet je voorzichtig de schakelaar uit een halen en pas op voor de veertjes en het kogeltje dat dat niet weg springt dan zie je een driehoek uitsparing van bakkeliet daar zit het kogelte in dat blokkerd dat het hendel niet zakt en op zijn plaats blijft zitten dat moet je heel voorzichtig met een klein driehoek vijltje vijlen en niet te veel uit vijlen,ziet vanzelf dat het weer een strakke driehoek is, en dan vootzichtig in een zetten en dan werkt hij weer optimaal ,
dit moet ik nu op mijn 190,d toepassen , ik heb dit euvel 20 jaar geleden ook al eens gedaan . bij mijn 300,d, en hij werkte weer als nieuw, ik zou zeggen veel succes, gr bruno.
bruintje06
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1973
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Interieur