Nou loop ik al een paar maanden te klooien met het starten op gas. Van mijn 115 ben ik gewend dat hij in de eerste seconde al start op gas ook al staat hij een maand stil.
Op benzine start hij direct maar als ik hem vergat op benzine te zetten (meestal dus) moest ik flink doorstarten voor hij eindelijk liep, en dat was eerst niet zo. Ik heb nog steeds garantie op de inbouw, maar tijd hè om er heen te gaan..............
Normaal hoor je de installatie even een gas injectie geven als je hem op contact zet, en dat deed hij ook niet meer.
Ik zoeken in de bedrading waar dit moet zitten op de converter, maar ik kon van ze lang zal ze leven niets vinden.
Dan maar eers nieuwe bougie kabels € 117,00 ex nieuwe verdelerkap € 36,00 rotor en bougies. UIteindelijk 204 eurotjes neer geteld, en echt beter werd het niet.
Toen toch maar eens even met Bazuin gebeld waar ik het gedeelte op de converter kon vinden waar hij die gas injectie geeft.
Nou dat heb ik geweten. Dat gaat nl. met de nieuwe installaties computergetuurd ja ja.
Met het inbouwen van mijn led lampjes in de console is de stroom er af geweest en staat alles uit.
Knop bij de led lampjes (de knop waar je van benzine naar gas om schakeld) in drukken terwijl je hem op het contact zet en je kunt allerlei instellingen programeren. Wisten jullie dat????
En nu................. HIj start onmiddelijk. En daar kom je dan na een half jaar ellemde eindelijk achter.<br><br>Bericht gewijzigd door: Rob Holewijn, op: 2007/03/23 23:15