Dag allen,
Het Contactslot van mijn W110 200 benzine hapert af en toe. Er zit een Neiman 160 in waar, als ik het goed begrepen heb, een Neiman 95 in hoort te zitten. De schakelaar zelf heeft 6 afzonderlijke geschroefde aansluitingen, geen stekker dus, wat wel origineel W110 lijkt. Met het aandraaien van de 3 bevestigingsschroeven kon ik wat speling er uit draaien maar het contact is nog steeds niet helemaal goed. Ivo van Mercedes-only meldt dat hij alleen een 5 polige schakelaar met draaischroeven kan leveren. Nu is mijn vraag of iemand weet of ik twee van de draden op één schroef van de schakelaar kan zetten of dat ik er echt 6 nodig heb. Vraag twee luidt: kan ik beter op zoek gaan naar een origineel aluminium Neiman 95 huis om de schakelaar op te zetten zodat ik wellicht de speling er beter uit kan krijgen. Probleem hierbij dat ik alleen maar Diesel huizen kan vinden waar een extra aanbouwtje aanzit voor de gloeischakelaar, derhalve vraag 3: kan het diesel stukje er afgezaagd worden zodat de Neiman 95 in een benzine dashboard past?
Alvast dank voor alle reacties, Groeten, Peter