Hallo
Die van mij is ook binnen en zit er al op. Werkt prima, ik hou wel van lekker simpel. Heb het ding ook even open gehaald om te kijken of de binnenkabel eenvoudig te vervangen was, is zo!
Ik heb een 4,5mm gat geboord bovenin het plaatje waar ook de versnelde stationair loop kabel door gaat bij mijn 240D trekstarter. Daar de buitenkabel via de doorloop bevestigd en de binnenkabel vervolgens via zo'n handig hulpstukje op het bolletje van de regelaar van de pomp bevestigd. De stang kan hier dan weer overheen klikken, geen last van. Ik was ontevreden over het pieletje waaraan je moet draaien om de kabel te spannen. Die draaide bij mij bij de geringste weerstand al door. ik heb met een zijkniptang een paar inkepingen in de lengterichting van het asje gemaakt, zodat ie hem nu mooi pakt. Net zoals bij onze km teller zeg maar!
Grappig is dat ik tijdens het installeren en testen van het ding erachter ben gekomen dat ik met de hand via het stangenstelsel verder gas kan geven geven dan via het pedaal. Rara, mis ik nu steeds onnnodig vermogen? stangenstelsel en al die kopjes en schoteltjes versleten? Maar eens op onderzoek, want ik mis kennelijk wel wat...