Gisteren zijn wij in de kombi richting Lelystad gereden voor een dagje oude vliegtuigen en old-timers bij het Aviodrome. E.e.a. is blijkbaar een jaarlijks terugkerend festijn. Hier
http://www.aviodrome.nl/actueel/nieuws/index.asp kan er meer over gelezen worden.
In ieder geval wij vrolijk op weg, onderweg de hond even afgezet bij ons vaste oppas adres en even na 10:30 waren we ter plekke aangekomen. Onze 200T geparkeerd, naar binnen en kaarten gekocht. En ja hoor daar zagen de de autos al staan ze al in de verte tussen alle vliegtuigen en de eerste auto die mijn aandacht trekt is een W116. Dus ineens is het zo van, ach waarom ook niet? Dus ik vraag aan de dame achter de balie of onze "oldtimer" ook nog naar binnen mag? Nog even uitleggen voor alle zekerheid dat de auto "pas" uit 1985 is maar dat het model al echt een oldtimer is. En ja hoor na wat gebabbel in een portofoon mogen wij ook naar binnen.
Dus om een lang verhaal kort te maken: wij hebben een heerlijk dagje Aviodrome gehad terwijl onze 200T tussen vele andere klassiekers (waaronder een W116 uit 1977 met slechts 50.000 km en een 190 ponton) bewonderd werd door alle andere bezoekers. Zonder twijfel was onze auto de jongste oldtimer maar daar kon ik niet wakker van liggen. Ik liep te glimmen van trots iedere keer als men haar bewonderde, foto's of ons wat vroeg en/of complimenten maakten.
Leuk was nog dat we later in de middag Andre (motormongool) tegenkwamen.
Hier een overzichts foto genomen vanaf de verkeerstoren.
Groeten
John