[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
De Benz gemolesteerd : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 20:23

De Benz gemolesteerd

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

De Benz gemolesteerd

Berichtdoor Janbenz » 12 sep 2007, 19:37

Vorige week woensdag stond mijn Benz een week onder de carport. Hij was de hele week niet gebruikt. Mijn vrouw was even met de fiets weg geweest. Toen ze met de hond ging lopen werd haar aandacht getrokken door een opvallende deuk midden op de deur. Het ziet er naar uit, dat iemand een knietje heeft gegeven tegen de deur. De hoogte klopt ook ongeveer.Er is (gelukkig) geen lak af en je ziet verder geen strepen.
Mijn vrouw is inmiddels met de auto naar de garage geweest. Gelukkig hoeft de auto niet geplamuurd en gespoten te worden. Volgende week komt er een bedrijf bij de garage die de deuk met een apparaat er weer uit kan zuigen. Ik heb dat al eens eerder laten doen bij een vorige auto. Toen zag je er niets meer van. Ik hoop maar, dat dat nu ook weer zo is.
Waar ik van baal is, dat er mensen zonder scrupules rondlopen die moedwillig de bezittingen van een ander vernielen. Ik probeer al geen aanleiding te geven door de auto altijd naar voren in te parkeren, zodat je de ster niet ziet en de antenne naar binnen te drukken.
Dit is volgens mij dan ook niet te voorkomen. De pech is, dat je het nooit ziet gebeuren.

Een verdrietige Janbenz
Janbenz

Re:De Benz gemolesteerd

Berichtdoor Toontje » 12 sep 2007, 19:58

hoi hoi
ik leef met je mee zijn altijd van die figuren wie de dingen van een ander moeten slopen .
groetjes toontje
groep rotterdam

groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor peterjavelin » 12 sep 2007, 21:22

hallo jan

ze moeten met de poten van je auto afblijven,kan ik zo kwaad om worden.
er zijn inderdaad mensen die geen respect voor andermans spullen hebben,
belachelijk gewoon.
ik hoop dat het toch allemaal nog meevalt.
succes met de herstel

grtz peter
peterjavelin

Berichtdoor Weizengelb » 13 sep 2007, 11:34

Tja, zo had ik dat vorige week ook.

De auto stond op mijn oprit en smorgens zag ik opeens een zwarte streep op de kofferdeksel. even kijken en er zat ook een deukje langs.

Misschien de buurvrouw met haar fiets erop geknald??

Maar bij nader kijken bleek er ook een deuk in de nummerplaat te zitten, strepen en blauwe verf op de bumper, deuken in de plaat onder de bumper en zelfs op de reservewielbak!

Iemand is dus met een scooter of zo behoorlijk hard op mijn Wagen geklapt! Zo hard dat ik me bijna afvraag of ie zo weer heeft weg kunnen rijden! Het zal dus ook wel al een dag eerder op mijn werk gebeurd zijn waar de auto aan straat geparkeerd staat.

Niemand wat gezien, dus dat wordt zelf maar weer uitdeuken,plamuren en over laten spuiten...

Hier bij mijn werk is het altijd raak trouwens, te weinig parkeerplaatsen en er worden aan de lopende band auto's van het personeel vernield of gestolen of zelfs in het kanaal geduwd! (Zal wel toevallig zijn maar er zit hier zon methadon station in de straat...)
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee

Berichtdoor Mercedes W123D » 13 sep 2007, 16:51

Het is verschrikkelijk dat ze niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven, je bloed gaat er gewoon van koken. Je zou ze gewoon inmekaar rammen. Suc6 met het opknappen.
Mercedes W123D

Berichtdoor Hans230CE » 13 sep 2007, 18:13

JB dat is klxte,

Toevallig ben ik vandaag bij een maaten tijdens het weggaan zie in een openstaande garagepoort een avagrune 200 staan. Nog nooit hat ik hem zien rondrijden hier in OST. Ik naar de man toe, bleek het een zeer goed onderhouden W123 200 uit 1978??, ben het vergeten, twas eind 70 te zijn. Volledig origineel enkel de wielkasten achter gedaan, met nog zo'n mono luidspreker in het midden van de hoedenplank
Op mijn vraag waarom ik de wagen nog nooit had gezien antwoorde hij; - om weer krassen en deuken erin te hebben zeker. Echt waar!!! Tja daar doe je het natuurlijk niet voor, nietwaar.
Hij had voor de deur van zijn woning noch een oude versleten Fiat staan waarvan ik vermoed dat die van hem was.

En je zal het nooit anders zien, fototoestel lag in de wagen op het bureel, gvd gvd
<br><br>Post edited by: Hans230ce, at: 2007/09/13 18:14

_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Janbenz » 13 sep 2007, 18:17

Jongens,

Bedankt voor het meeleven. Je wordt inderdaad kwaad, maar het is verspilde negatieve energie die je botviert op iemand die er helemaal niets aan kan doen. Die auto wordt wel weer hersteld. Maar de vernieling is zo zonde, je hebt er niets aan.

Weizengelb, succes met het herstel van jouw bolide. Als ik het zo lees, moet het inderdaad hard zijn gegaan.

Groeten,

Janbenz
Janbenz

Berichtdoor Janbenz » 13 sep 2007, 18:21

Hoi Hans,

Ik hoorde laatst ook van iemand die een Benz had. Constant had hij er last van dat zijn auto vernield werd. Krasjes, deukjes enz. Daarna heeft hij de Benz weggedaan en een Volvo teruggekocht. Het was meteen gebeurd met de vernielingen.

Het lijkt erop, dat mensen op de een of andere manier het niet kunnen verkroppen dat je in een Mercedes rijdt.

Ik snap er eigenlijk niets van. Laat ze dan zelf een Benz kopen. Mijn ervaring is, dat een Benz voor iedereen bereikbaar is.

Groeten,

Janbenz
Janbenz

Berichtdoor Janbenz » 20 sep 2007, 20:11

Hoi,

Hier even een update. De deuk is eruit gehaald. Je ziet er niets meer van. Toen ik hem gisteren bracht zei de garagehouder dat hij zou vragen of ze de hele auto even wilden checken.
Ik had nog wat deukjes die er al waren toen ik de auto kocht. Een knikje in de welving op de motorkap. Aan de rechterkant twee butsjes die wat minder opvielen omdat ze in de ronding van de deur en net boven de sierstrip zaten. Op het kofferdeksel zaten hele lichte deukjes van het dichtslaan. Alles is er uit nu.
Ik zeg het niet vaak, maar qua carrosserie is de wagen nu superstrak. En dat voor 125 euries.

Een blije Janbenz.
Janbenz

Berichtdoor peterjavelin » 20 sep 2007, 22:05

hallo

blij dat alles weer strak gemaakt is aan je Benz.

veel plezier ermee.

groet peter
peterjavelin

Berichtdoor MarceldB » 20 sep 2007, 22:58

Mooi dattie weer strak is, Jan. Veel deukloze km's gewenst!
MarceldB

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur