Ik heb het besluit dan eindelijk genomen. Na lang zoeken en aanpassen laat ik het echte werk nu aan een monteur over, die er ook verstand van heeft, dat kan ik van me zelf niet echt zeggen

Wat ik ook gedaan heb, ik kan haar stationair niet mooi lopend krijgen.
Daarbij rookt ze ook nog wel een beetje dus dan maar 2 vliegen in 1 klap. Het is geen groot probleem omdat ze verder heel goed rijdt en heeft genoeg power, maar erger mij er gewoon aan. Starten bij koude motor is eerst even onrustig en warm is het wel wat beter, maar niet zoals het hoort. De kleppen hebben iets te veel speling waardoor er waarschijnlijk valse lucht wordt aangezogen. Het alleen vrvangen van de klkleppensteel rubbers (hoe je die ook maar noemt) zal wel helpen, maar na tijdje zal je het weer hebben (is dus tijdelijke oplossing) omdat bij ruimte deze rubbers ook snel weer verouderen.
De kop wordt dan ook afgevlakt en alles nieuw er in terug en gelijk op LPG aangepast. Injector rubbers er ook gelijk nieuw in en de injectoren zelf reinigen en klaar is Kees.
Het is een 1 mans bedrijf en ik mag de eerste dag ook gewoon met hem mee kijken en of helpen, dit vond hij geen enkel probleem. Ik heb ook nog een goed spruitstuk liggen dus die kan er dan ook gelijk op. Ik had zelf al eerder een poging gedaan, maar kreeg deze met geen mogelijkheid los!
Ik zal (als ik het niet vergeet) foto's maken tijdens het uitbouwen.
Groeten Jeroen