Hoi Beste mensen,
Moet je voorstellen, gaat op zaterdagavond de telefoon
mijn vrouw Tiny neemt op en zegt er is iemand aan de telefoon, ik vraag nooit wie is dat, neem direct de telefoon en noem mijn naam.
Staat er aan de andere kant een of andere malloot uit Den Haag het haaaaaagsu volkslied te zingen. Ik zou best wel een keer net als vroeguh in Moerwijk willen wooooonuhh.
Uit volle borst, ik flikkerde om van verbazing zoiets bedenk je toch niet, je gaat toch niet een beschaafd persoon zoals ik ben op die manier optelefoneren.
Is mijnheer uitgezongen vraagt hij aan mij of hij op hij de volgende dag op bezoek mag komen.
Ik zeg nog tegen die man, maar mijnheer ik ben een beschaafd mens die in een rustig dorpje aan de Maas in Brabant woont.
Ik zeg nog tegen hem: mijnheer ik ben erg verlegen en zeer gesteld op mijn maisgele 300TD, en als ik u zo hoor zingen dan vrees ik voor de ramen van de 300TD.
Gaat ie weer uit volle borst zingen: met oudejaarsavond op jacht om Benzen te rausselekker de fik der vooral die autobanden rookten fijn.
U begrijpt het al ik zag die maisgele TD van mij al zwart geblakerd boven op de dijk aan de BENEDENDIJK STAAN.
Dus ik zeg tegen die man, goed goed u mag langs komen fikkie stoken mag ook, maar als u maar niet gaat zingen, beloofd zei die toen.
En na een slapelozenacht vol nachtmerrie's over brandende BENZE staat die man voor de deur.
En wie denken jullie nou wie die man was?
Ad(Benedendijker);)