[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Deuk in wang poelie waterpomp : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 07:27

Deuk in wang poelie waterpomp

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Deuk in wang poelie waterpomp

Berichtdoor Trouwkoets » 03 aug 2007, 11:55

Mannen en meiden,

Gisteravond bezig geweest met het demonteren van de lekkende waterpomp. Daarvoor moet eerst de poelie (of pully, hoe schrijf je het eigenlijk in het Nederlands) van het huis worden getrokken. Dat is niet gelukt. Met mijn stomme kop heb ik geprobeerd om met een schroevendraaier achter de wang van de poelie de zaak eraf te krijgen. Het gevolg is een deuk in de wang van de poelie. Met een hamer is het wel gelukt hem weer redelijk mooi te krijgen.
Mijn vraag: moet de poelie verfect zijn, of is een klein deukje geen probleem?

Caspar
Trouwkoets

Antwoord:Deuk in wang poelie waterpomp

Berichtdoor Trouwkoets » 03 aug 2007, 11:57

Overigens hier de goede manier om een vastzittende poelie van de waterpomp te trekken, afkomstig van de werkplaats CD:
Trouwkoets

Berichtdoor Paul Snip » 03 aug 2007, 14:34

Een klein deukje of slingertje maakt niks uit, hoor! Gewoon zo goed mogelijk weer recht maken en dan is er niks aan de hand.
Paul Snip
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Trouwkoets » 03 aug 2007, 15:23

OK, thanks, scheelt 320 euro's bij de dealer of een paar uur trekken aan een sloper, die je eerst moet vinden :)

Caspar
Trouwkoets

Keer terug naar Techniek