[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Deurrubbers afwijkingen : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 00:03

Deurrubbers afwijkingen

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Deurrubbers afwijkingen

Berichtdoor Luigi » 19 jun 2012, 18:05

Aan alle

Mijn W123 geeft bij autobaan ritten veel wind geluid.
Ik kwam tot de conclusie dat mijn portierrubbers slecht zijn.
Heb eerst imitatie rubbers gekocht en deze paste volgens de auto spuiter niet.
Moet het zelf misschien ook nog eens proberen?
Ben aan het informeren geweest voor orginele rubbers.
De oude type's W123 blijken andere rubbers te hebben dan de nieuwe.
Ik kan niet echt verschil waarnemen buiten een klein flapje aan de achterkant welk niet van belang is voor het passen.
Weet iemend welke verschillen er zijn?

Prijzen oud model W123 ( bij W123 030 tot chassis nr 20160)
Bij dit chassis nummer staat dat er uitzonderingen zijn.
De rubbers (Bestuurders deur en bijrijders deur) voor het oude model kosten 212.26 euro per stuk.

Voor het nieuwere model kosten ze 106.56 euro.

Groet Louis.
Luigi
 


Re: Deurrubbers afwijkingen

Berichtdoor Raytheman » 19 jun 2012, 18:31

Zelf enkele maanden geleden imitatie gekocht voor 35 per stuk en die passen prima. Ze waren alleen nog stug omdat ze nieuw waren. In eerste instantie kreeg ik de deur amper dicht. Maar na een nacht de deur dicht te hebben gehad zat het als gegoten. Sluit weer als een kluis!
Die Schwaben bauen die besten Auto's der Welt
Avatar gebruiker
Raytheman
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 386
Geregistreerd: 05 sep 2010, 22:21
Woonplaats: Zwaag
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Deurrubbers afwijkingen

Berichtdoor Luigi » 20 jun 2012, 10:43

Hoi Ray.

Wil het binnenkort zelf gaan proberen.
Ik heb begrepen dat je de rubbers moet lijmen.
Welke lijm heb jij gebruikt?

Groet Luigi.
Luigi
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten