[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
deurrubbers waar te bestellen? : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 12:43

deurrubbers waar te bestellen?

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

deurrubbers waar te bestellen?

Berichtdoor roy114 » 05 aug 2009, 11:48

Hallo,

Ik had een site gevonden in duitsland waar ik nieuwe deurrubbers wou bestellen, maar deze ben ik kwijt. Weet iemand deze, of een andere site waar ik goede kwalliteit rubbers kan bestellen. En dan niet voor 300 euro zoals bij de mb dealer!.

Bvd,

Roy
roy114
 


Re:deurrubbers waar te bestellen?

Berichtdoor Brijn » 05 aug 2009, 14:30

Zocht je deze: http://www.dbdepot.de/index.php?nav=4&lan=1& ? Op eBay komen ze zo nu en dan voorbij voor 90 euro ex verzenden. Na verloop van tijd blijken die imitatierubbers toch niet zo best, ze gaan poederen, althans de mijne, waardoor je om de haverklap pikzwarte handen of kleren hebt. Maar misschien heb jij meer geluk.

Bert
Avatar gebruiker
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 895
Geregistreerd: 10 nov 2005, 13:59
Woonplaats: Marnaves, Frankrijk
Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:deurrubbers waar te bestellen?

Berichtdoor siko13 » 05 aug 2009, 15:11

op internet staan ze tekoop bij thimo scheffer

Een set nieuwe deurrubbers voor een W123 sedan kost 140,-, Opsturen is mogelijk, de verzendkosten zijn 7,50.

Bedankt voor de belangstelling.

Met vriendelijke groet

Thimo
06-47961449
siko13
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 66 gasten