[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Die rooie : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 02:54

Die rooie

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Die rooie

Berichtdoor kevertje » 21 apr 2011, 20:53

Hoi alle benzlovers.

Ik ben Rob en rijd al jaren kever en was zeer tevreden Totdat die rooie kwam (kruising rotw. bordeaudog) en mijn dochter van 10 kom in de verdrukking in de kever heeeel sneu. die ga ik weg doen.
maar de koning is dood en lang lever de koning viewtopic.php?f=21&t=13286 ik ga hem woensdag ophalen, ik ben gisteren wezen kijken ( bij slecht licht, was al laat in de avond ) ik zag wel een paar plekken die zeker aandacht behoeven, maar zoals ik kon zien was er geen erge dingen aan de hand, hij kan alleen op gas op Benz kan niet omdat die carb. niet zo goed ik (hij zij iets overafstelen en moeilijk) is dat waar?.
Hij rijd als een koning,beetje lomp, echt een slagschip, en ik kan nog twee honden erbij nemen

Wat zeggen jullie ervan.
Een beetje raar is nog niet zo gek
kevertje
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 250T
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Die rooie

Berichtdoor kevertje » 23 apr 2011, 21:33

Nou ik heb hem genomen en ga hem woensdag ophalen met m'n dochter, ik kan niet wachten......

Als hij thuis is zal ik wat foto,s maken en erop zetten.
kevertje
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Theredone51 » 24 apr 2011, 11:45

Hallo Rob!

Mooi dat je nu ook bij de club hoort! Voor vragen en advies kun je hier altijd perfect te recht, als er al niet iets over is geschreven :laugh:
Let wel een beetje op je schrijfstijl, meer bepaald de interpunctie. Je eerste post is praktisch onleesbaar, ik heb hem kunnen ontcijferen, maar dat kan niet de bedoeling zijn ;)

Verder veel plezier met je aankoop, ik heb zelf een 250 sedan en had ook wel graag een station willen hebben. De grote hoeveelheid "troep" die je kan meenemen is altijd makkelijk!

Groeten,

Sander
Theredone51

Berichtdoor kevertje » 24 apr 2011, 22:30

Hoi.
Ik ben van nature een beetje druk en chaoties, dus als ik ga typen word het voor iemand een zooitje om te lezen (voor me zelf niet ) :lol:

Ik heb 2 honden kind en vrouw en het past niet meer in de kever, dus op zoek naar een mooie station volvo of mc, maar ik zag de mc van wim en moest even kijken en was verkocht. :)

Hmmm een beetje duidelijker en korter :D

fotoos komt
kevertje
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam: