Hallo allemaal,
Ik ben Erik en trotse bestuurder van een W123 300 turbodiesel uit 83. Ik kocht hem al in april, maar had wat pech met de gereviseerde automaatbak (scheur in bak van bout naar bout). Hulde voor Peter Achten, die alles kostenloos herstelt heeft. Daarna ermee naar Portugal gereden (vertrouwen gekregen door alle verhalen op dit forum voor vakantie. Een werkvakantie, want aldaar heeft een neef (plaatwerker) de roestpuntjes rondom aangepakt, en bijgespoten. Mooi resultaat nu! Geweldig avontuur om met mijn gezin met 2 kids op de achterbank en 70liter wijn (huhuh) door de pyrineeen te cruisen. Gelijk heeft de wagen ons vertrouwen gewonnen hiermee en de harten gestolen. Een maat van me heeft een oude saab, bijgenaamd Pipi (tja). Een klein ronkend wagentje met skandinavische achtergrond. Goeie nickname vonden wij, maar onze Benz is meer een forse dame, met ietwat schimmige achtergrond in Frankrijk (is geimporteert). Vandaar onze troetelnaam Lulu. Loom, chique en een echte beauty, maar kan ook vlammen (kickback en turbo
We lenen de wagen hopelijk van een toekomstige bestuurder, die hem van ons gaat overnemen als we oud en grijs zijn (nu 36jaar ik). Tot die tijd gaan we er goed voor zorgen. Hopelijk staan we elkaar met raad en daad bij, in toekomstige "projektjes" rondom de Mercedes.