door Hans230CE » 19 jul 2008, 14:53
Ik heb dit topic net ontdekt en vind dat er met grof word geschoten op de politie.
Het “kneuzen†noemen van iemand die ook zijn werk doet vind ik ondermaats en zelfs grof. Er zijn ook hier mensen die zich enkel met verkeer bezighouden en die doen dan ook niet anders dan dit. Dit is een zeer repressief werk waarbij je zelden eens iets goed kan doen voor de mensen. Je heb de ondertoon misschien al begrepen, ik doe enkel verkeer en met een gestolen fiets of iets anders houd ik me dan ook niet bezig, al krijgen we zulke domme uitspraken ook regelmatig naar de kop gesmeten door de , domme (misschien) gefrustreerde (zeker) “klantenâ€. 7 op 10 overtredingen worden niet moetwillig begaan en zijn het gevolg van verstrooidheid, maar die 3 overige zijn dan wel het gevolg van “jemonfoutismeâ€.
Adriaan, je mag dan nog heel blij zijn dat je deze overtreding in NL kreeg, hier is het tarief voor deze 50€ en die schep zand 150. Je hebt gegokt en verloren. Heb ik in La douce France ook gehad, TomTom gaf de foute snelheid aan en dat vond die bestuurder van de blauwe Subaru niet leuk. Nu heb nog 50 percent korting gekregen, maar het was toch nog meer dan jij hebt betaald. Ik had maar naar de borden moeten kijken en niet blindelings de GPS volgen. Dat was een uitleg van die gendarme die een waarheid was als een klok!
Jeroen, een klein beetje schaamte is op zijn plaats en prettige stage, het help dat je After Shave bij je hebt voor je binnengaat......
Eric zijn visie volg ik dan ook, maar dat moet ik eigenlijk niet schrijven
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans