Tja, hoe gaat dat... Je zwicht en kijkt toch eens wat op Marktplaats (had ik voor mezelf al enige tijd tot een verboden site verklaard. Tjee, mooie W123 230E. Zwitsers, ex Marco Hof, zandbeige. Alles klopte. Wellicht een ruilobject? Toch maar eens kijken.... Niet helemaal mijn favoriete kleur, maar wat was het ding gaaf. Nieuw bijna, en wat liep het motortje lekker. Taxatierapport erbij 2+ staat. Maar ja, eigenaar wilde niet ruilen. Denkend aan de bestraffende blik van mevrouw de Boskabouter een veel te laag bod gemompeld. Was ik plotseling eigenaar van nóg een Benz.
Nou moet er echt eentje weg. Whaaaaaaaa!!!! Maar welke?
- De Rode Zoef? Scheelt wel boetes, maar kan ik de airco en de betrouwbaarheid wel missen? Het gezin is tegen. Vinden hem veel te lekker zoeven.
- De Groene tractor dan? Lekker zuinig. Kan ik het vertrouwde getokkel missen? Het altijd meteen aanslaan, ook op de koudste winterdagen? Eigenlijk is het de sympathiekste van het stel. En hij is net zo lekker vertroeteld met nieuwe remmen en een grondige anti-roestbehandeling. Mijn dochters zijn voor de verkoop van de Groene Tractor. Hij ruikt teveel naar Schiphol, vinden ze en hij klinkt als een....juist...tractor.
- De Nieuwe? Uniek mooie staat, zo vind je er niet veel meer. Rijdt ook nog erg lekker, al haalt het toch niet bij de Rode Zoef.
Aaaargggg, wat een dilemma. Geestelijke bijstand gevraagd!!
De Boskabouter <br><br>Post edited by: de Boskabouter, at: 2010/07/09 12:51