[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Erelid : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 06:42

Erelid

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Erelid

Berichtdoor Jos230ce » 18 feb 2010, 20:27

Ik zou graag van jullie willen weten of het niet een leuk idee zou zijn om Femke Halsema (met haar W123) ERELID te willen maken van de W123-club.

En zoja, dan zou dit een leuke taak voor het bestuur zijn om haar "in te lijven".

Groet, Jos
Jos230ce

Re:Erelid

Berichtdoor Jeroen » 18 feb 2010, 20:31

Volgens mij heeft Femke helemaal geen W123. Haar partner heeft/had er een.
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Patman » 18 feb 2010, 20:39

Sorry,maar ik zie dat niet zitten,is ze lid,en wat heeft ze voor de club gedaan? Ik vind het zowiezo niks voor deze club om te beginnen met ereleden,laten we lekker met z'n allen op een lijn blijven.
Als er al ereleden moeten komen denk ik eerder aan Toon of Wiebren,mensen die altijd klaar staan voor een ander,en zo zijn er natuurlijk zoveel.
Dit alles is maar mijn mening natuurlijk,ik vind dit toch al van die "gevaarlijke"dingen om op te reageren,maar kon het niet laten.

Gr.Patrick
Patman

Berichtdoor SgtPeppers » 18 feb 2010, 20:50

De W123 is niet van Femke zelf maar van haar vriend, al heb ik haar er wel eens in zien rijden. Ik weet echter bijna zeker dat ze geen (ere)lid wil worden, met als hoofdreden dat ze nu eenmaal van GroenLinks is.

En wie weet is haar vriend wel gewoon lid…

Overigens ben ik zelf niet zo erg van het 'ere' gedoe, diegenen die wat voor de club betekenen weten dat zelf wel en anderen weten dat ook, buiten dat er scheve gezichten kunnen komen: sommige mensen helpen op de voorgrond, maar ik weet dat er buiten het forum om ook veel clubleden elkaar helpen.
SgtPeppers
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor janbenz1 » 18 feb 2010, 20:57

Laat ik het zo zeggen,
Het is gewoon een eer als je in een W123 mag rijden, en dat geeft al voldoening genoeg.
Verder blijven we allemaal gewoon lid!
Geen rangen of standen, iedereen doet wat ie kan, en de een heeft nu eenmaal meer tijd dan een ander.
Iedereen in zijn waarde laten is het belangrijkste.

Dit binne de wyse wurden fan Janbenz1, Út Drachten.
Vertaling,
Dit zijn de wijze woorden van Janbenz1 uit Drachten.

Groetnis fan Jan.<br><br>Post edited by: janbenz1, at: 2010/02/18 19:59
janbenz1

Berichtdoor Govert » 19 feb 2010, 00:32

<br><br>Post edited by: xxx, at: 2010/03/15 00:02
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor Toontje » 19 feb 2010, 06:19

hoi hoi
Mijn Persoonlijke mening is dat we dan al genoeg ereleden hebben En dan zeker niet 1 uit die politieke koenkel groeperingen
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja

Berichtdoor JantjeV8 » 19 feb 2010, 08:30

Ik heb haar laatst mijn erelid eens aangeboden, maar ook dat weigerde ze. Of dat iets over haar of mij zegt laat dat maar in het midden....

Ehh sorry, kon het niet laten..
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja

Berichtdoor MAD » 19 feb 2010, 10:32

Mijn persoonlijke mening is dat BN'ers waaronder politiek gerelateerde personen, uiteraard lid mogen worden, doch om een BN'er erelid te maken puur uit oogpunt dat het een BN'er is, is in mijn ogen niet juist.
Zoals eerder hier aangehaald,wij doen allemaal wat voor elkaar en voor de club; de ene wat meer de ander wat minder, maar in principe is het toch een "vriendenclubje" met de W123 als bindend element.
Ik ben het eens met de stelling dat om iemand "erelid" te maken, moet het wel heel bijzonder zijn wat hij of zij voor de club of haar leden gedaan heeft.
MAD

Berichtdoor MBvO » 19 feb 2010, 12:19

Eens met de tegenstanders, sorry Jos. Dan heb je meteen een politiek tintje en dat geeft alleen maar gedoe en discussies over het wel of niet hebben van een 'groen' karakter etc.
MBvO

Berichtdoor Jos230ce » 19 feb 2010, 13:44

Hallo medebenzers,

Het voorstel was meer als grap bedoelt. Misschien had ik dat iets meer moeten accentueren.
Femke Halsema is namelijk helemaal niet mijn favoriet in de politiek.

Het zal wel mijn bourgondisch/limburgs bloed zijn wat door mijn aderen stroomt.
Maar ach, wat de een vindt hoeft de ander niet te vinden anders is het leven ook zo saai en daarom excuses aan degenen die er zich aan gestoord hebben.

De administrator mag deze topic verwijderen.

Groet, Jos
Jos230ce

Berichtdoor Topasbrauner » 19 feb 2010, 13:51

als er mensen erelid moeten worden dan toch zeker de krachtige en sprekende persoonlijkheden waar ook nog mee te lachen is door ″kleurrijke″ forumbijdragen. ik noem klassiekers als bluemoon me, monteur jan (punt), arno, nico, jerommekeohjajoh alias johannes de zeikerd etc etc.
als organisaties erelid mogen worden dan toch zeker de cliniclowns! ook 1 uit de oude doos zeg maar....

laten we een verkiezing houden?
Topasbrauner

Berichtdoor Tinus60 » 19 feb 2010, 15:41

Ik stel voor om toontje erelid te maken.:-) zeker voor zijn bijzondere reportages.

tinus60
Tinus60

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto